top of page

Een kijkje achter de schermen

Je hebt van die dagen dat het niet loopt zoals je wilt dat het loopt....afgelopen week was er zo een voor mij.


Al blijf ik lekker bezig met mijn Snuffels & Knuffels ben ik ook nog steeds op zoek naar een betaalde baan. Heel veel vacatures maar veel zijn fulltime banen en dat ambieer ik niet. Solliciteer dus naar banen van 24 uur en minder maar helaas....de meest voorkomende reden (als je al antwoord krijgt) is "we hebben gekozen voor iemand die beter in het team past" 🤨🤔

Hoe weet u dat als u mij niet kent? Er mag dan wel 60 jaar in mijn paspoort staan maar wat zegt dat?


Deze week dus iets te veel afwijzingen voor mijn gemoedsrust en ook al ga je dan door met de website en het snijden van lapjes voor de deken het knaagt wel.

Als de baan echt op mijn lijf geschreven leek reageer ik op zo'n mail maar ook hier, als je antwoord krijgt is het zo nietszeggend dat het alleen meer ergernissen oplevert. Aangezien ik dat zo zonde van mijn tijd en energie vind reageer ik niet meer.


Sorry dit moest er even uit, maar ook dit is wie ik ben en waar ik achter de schermen mee bezig ben. Volgende week weer een POSITIEF en OPTIMISTISCH blog van mij 😀



Altijd een goede manier om een moment van balen de baas te worden



8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page