top of page

Wie ben ik....

Zoals beloofd stel ik me even aan jullie voor; mijn naam is Henriëtte, geboren in 1957 in Bussum en getrouwd in 1977 met Joop. Wij hebben geen kinderen. Mede daardoor hebben wij leuke reizen kunnen maken. Joop is nu met pensioen, is creatief met zijn fototoestel en aangezien ik zonder werk thuis ben, is er voor mij de gelegenheid om creatief te zijn met mijn haaknaald en naaimachine.












De creativiteit zit in mijn familie, mijn moeder heeft veel gebreid en mijn vader was altijd creatief in zijn tuin en later toen hij dit niet meer kon heeft hij plantenhangers geknoopt, ze zijn nu weer helemaal in :)




Weer helemaal hip maar zo maakte mijn vader ze jaren geleden ook al.....











Afijn deze creativiteit kan ik goed gebruiken sinds ik me verdiepte in hersenwerk voor honden, het bezig zijn met je hond en goed kijken terwijl hij bezig is met zijn spel vind ik fascinerend. Het wordt pas leuk als je ontdekt hebt wat hij leuk vindt. Ik hoor mensen wel eens zeggen "zolang er snoepjes inzitten is het goed" nou dat is dus niet helemaal waar. Als het materiaal de hond niet aanspreekt dan kan hij gefrustreerd raken en gaan slopen.


Deze creativiteit wordt ook gebruikt bij het naaien van de knuffels. De patronen van de knuffels komen overal vandaan, boeken die ik zo af en toe aanschaf of cadeau krijg, Pinterest is een groot vriend en het Wereld Weide Web is ook al zo'n vriend.


Mochten jullie iets gemaakt willen hebben, voor de hond, je (klein)kind of misschien een mooie deken of tas voor jezelf? Laat het me weten.

Graag hou ik jullie van alles op de hoogte dus als je op mijn site het formulier invult (tabje contact) krijg je een update zodra er iets gepost is.


16 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page