top of page

Waar blijft de tijd?

Nog 2 weken dan is maart alweer voorbij, zitten we op 4 april, hebben we al een week Zomer tijd en zijn Joop en ik (hoop ik) gevaccineerd. Niet dat we dan weer van alles kunnen gaan doen maar het geeft, ons in ieder geval, een prettiger gevoel.


Afgelopen week zijn er weer pakketjes opgestuurd naar 2 Duitse Pinchers;

Xena heeft een speelgoedhondje (het blauwe) en 2 vlechten gekregen en Hugo een snuffelkleed en een eigen hond.




Voor Kayne ben ik meteen begonnen aan een nieuw snuffelkleed met deze kleurtjes;

Met deze kleuren ga ik ook voor 2 poezebeesten een snuffelkleed maken.


Verder ligt er een online workshop op me te wachten om te leren een quilt te maken, daar liggen wat overgebleven lappen voor klaar. Er liggen ook nog lapjes klaar om 2 stroken voor op voeteneinden te naaien en 2 snuffelballen geknipt op me te wachten....jeetje ik lijk wel druk 🤣🤣


Zo heerlijk om hier boven op mijn kamer met al die dingen bezig te zijn, soms te veel ideeën en dus te druk in mijn hoofd dus dan moet er even een streep onder en ga ik een dagje voor mezelf haken of lekker zitten lezen, het liefst achter in de tuin waar ik een hoekje heb gemaakt met een tafeltje en mijn ligstoel (Kayne vindt dat het zijn ligstoel is 🤣🤣, we liggen er dus meestal samen op). Hier kan ik lekker van het zonnetje genieten en naar de brutale vogeltjes kijken die rondscharrelen in de tuin. Even "niets" doen al blijven de ideetjes wel ronddwalen in mijn achterhoofd.....

Na zo'n dag en met een goede planning en nieuwe foto's en filmpjes van blije en tevreden hondjes kan ik er weer tegenaan!


Vorige week (zondag 14 maart) ben ik op mijn facebook pagina begonnen met Weekend Weetje, als jij ideetjes hebt om daar te bespreken stuur me dan een mailtje (snuffelsenknuffels@gmail.com) of een berichtje via de pagina (https://www.facebook.com/HandmadeHenriette) en ik zal je idee uitwerken en gebruiken. Alvast bedankt!





6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Sorry

bottom of page