top of page

Te optimistisch

Dacht dat er meer tijd zou zijn als ik zou stoppen met werken haha wat een misrekening was dat. Vorig jaar juni voor het laatst gewerkt als zzp'er bij een aannemer in Weesp, had het al langere tijd niet naar mijn zin maar het negeren van de coronoregels waren voor mij de doorslag om te stoppen.


Ondertussen uiteraard niet stil gezet, met mooi weer lekker de tuin in en met slecht weer hier in mijn werkkamer aan het haken of naaien. Voor mezelf een e-reader gekocht en heb heel veel gelezen in die tijd. De zwart-witte deken is klaar en ligt al mooi te pronken op bed (zie foto). Veel hersenwerkjes gemaakt en nieuwe ideetjes opgeslagen, de nodige omslagdoeken, sjaals en tassen voor mezelf gehaakt. Van de winter heb ik me zelfs aan het haken van een muts gewaagd, goed gelukt al zeg ik het zelf.


Er liggen nu 2 hondjes (van stof) op me te wachten, de een wil nog zijn 2e oog en de ander een vulling. Zodra dit gelukt is en de hondjes zijn bij hun baasjes kom ik met foto's. Deze hondjes zijn trouwens knuffels voor een Duitse Pincher, ook voor Kayne en Xena heb ik er een gemaakt, zoals je ziet knuffelen ze er echt mee. Ook voor Xena een warme deken gemaakt.



Zou je het leuk vinden als ik een mooie deken voor jou of de hond maak, een tas, gelukspopje of noem maar iets dan hoor ik het graag. Heb nu mijn draai en structuur thuis aardig gevonden dus kom maar op 😄.




7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page