top of page

Australië

Bijgewerkt op: 20 mrt. 2021

Al sinds de branden in Australië woeden liep ik te bedenken wat ik extra, geld gestort had ik al, zou kunnen doen. Aangezien toeval in mijn ogen niet bestaat kwam ik een patroon van Lalylala tegen, een patroon van een Kangaroo en de mevrouw achter deze (prachtige) patroontjes doneert het geld wat de verkoop van dit patroon oplevert aan Australië. Eureka! dacht ik, dat ga ik doen, het patroontje aangeschaft en aan het haken geslagen.

Wat mijn actie dus inhoudt; bestel een van de 3 knuffels waarvan ik de patroontjes heb aangeschaft voor dit doel en ik doneer 25% aan Save the Koala. Als je wilt lezen wat ze doen is hier de link naar hun Facebook pagina:(https://www.facebook.com/Save-The-Koalas-106484400892403/)













Dit zijn 2 van de Kira's die ik gehaakt heb en waarvan geld naar Koala's in Care Inc. is overgemaakt. Het goede werk wat ze doen is te zien op deze pagina. https://www.facebook.com/koalasincarein


Hier zijn de 3 knuffels die worden aangeboden, dit zijn nog voorbeelden van het internet maar zodra ze van mijn haaknaald rollen plaats ik een foto van het eindresultaat.


Kangaroo Kira Cute Koala Paaskuiken Pim


17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page