top of page

Foto's puppy kleed

Gisteren, 28 april 2018, werden er een aantal foto's op mijn Facebook pagina gezet die ik graag met jullie wil delen.....de pups vinden het snuffelen leuk en hun neusjes werken goed.


Druk aan het ontdekken...

Ik kan jullie vertellen dat je hier als maakster van zo'n kleed echt ontzettend blij en gelukkig van wordt ❤️


Denk je nu, 'ja leuk die pups maar ik heb niet zoveel hondjes', dat is echt geen enkel probleem 😉. Dan maak ik een snuffel kleed helemaal alleen voor jouw lieve viervoeter! In de kleuren die jij zelf wilt (het maakt de hond nl niets uit wat voor kleur dat kleed heeft als er maar snoepjes of voertjes inzitten), de maat die jij wilt en eventueel kunnen we het over een thema hebben. Stuur me een email (snuffelsenknuffels@gmail.com) en vertel me wat voor kleed je wilt.


Tot de volgende keer!

Wil je op de hoogte blijven? Schrijf je dan in onder het tabje contact vindt je een formulier, vul dat in en je hoeft niets meer te missen.

Hier de link: https://snuffelsenknuffels.wixsite.com/handmadebyhenriette/contact






13 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Puppy snuffel kleed deel 1

Terwijl ik met de zwart/witte deken bezig ben kreeg ik het verzoek om voor 9 pups een groot snuffel kleed te maken. Daar geef ik uiteraard gehoor aan, ben dus eigenlijk met 2 projecten (mijn diverse h

bottom of page