top of page

Puppy snuffel kleed deel 1

Terwijl ik met de zwart/witte deken bezig ben kreeg ik het verzoek om voor 9 pups een groot snuffel kleed te maken. Daar geef ik uiteraard gehoor aan, ben dus eigenlijk met 2 projecten (mijn diverse haakwerkjes daargelaten 😉) bezig.

Tegelijk bezig met een Snuffel en een Knuffel. I love it!


Kleurtjes bij elkaar zoeken en sjabloontjes verzamelen en ook met dit kleed kan begonnen worden.


Wordt vervolgd......wil je bericht krijgen wanneer ik een nieuw blog post, geef je dan op als lid. Als lid mag je trouwens ook mede blog schrijf(st)er worden. Klik op deze link ☟en je komt meteen bij het desbetreffende formulier. https://snuffelsenknuffels.wixsite.com/handmadebyhenriette/contact

11 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page